Powered By Blogger

candela

href="http://alliekatzgraphics.com/candle1.php">


Candle - Comments and Graphics Glitter

luni, 18 octombrie 2010

Leacuri naturiste de la cititori

Pietre la rinichi

Se spala bine o lamaie, se taie bucati mici, cu coaja cu tot, si se fierbe cu un litru de apa, la foc potrivit, pana cand lichidul scade la un sfert. Se bea dimineata, pe stomacul gol, cu o jumatate de ora inainte de micul dejun. Dizolva nisipul si pietricelele de la rinichi.
Panaritiu

Se acopera locul infectat cu o frunza proaspata de varza, bine spalata si putin sfaramata, ca sa iasa sucul. Se fixeaza si se lasa 12 sau 24 de ore, dupa care se schimba cu alta frunza. Tratamentul se face mai multe zile, pana cand cedeaza, sunt sanse mari sa scapi de chirurg!
MARINA SAFRONIE - Bucuresti

Ciocuri pe coloana

Alifie de sanziene: 20 g planta uscata, bine maruntita, se pun la macerat timp de 12 ore, in 30 ml spirt sanitar, intr-un borcan inchis ermetic. Se adauga 200 ml de ulei de masline si se tine in bain marie, timp de 3 ore, agitand vasul din cand in cand. Se lasa in repaus trei zile, dupa care se filtreaza. Dupa filtrare, s
e pune intr-un vas pe foc si se adauga 50 g de ceara de albine, amestecandu-se continuu pana se topeste. Dupa racire, se pastreaza la rece. Se fac frictionari de-a lungul coloanei vertebrale in fiecare seara.
Tinctura din 70 g marul-lupului, 10 g tataneasa, 10 g cimbru. Peste aceste plante, intr-un borcan, se adauga 500 ml spirt sanitar. Borcanul se inchide ermetic si se lasa la macerat 15 zile, agitandu-se din cand in cand. Se filtreaza si se pastreaza in sticle de culoare inchisa. Cu aceasta tinctura se pun comprese pe zona afectata, tinandu-se de seara pana dimineata. Sa va fie de leac!
SERBAN MARIA - tel. 0721/74.65.30

Energizant natural pentru anemie cronica

Acum cativa ani, sotia mea, dupa o intrerupere de sarcina, a pierdut mult sange si era foarte slabita. Abia se mai tinea pe picioare. A stat in spital 6 luni, timp in care i s-au facut multe perfuzii. Cu toate acestea, era asa de slaba incat ajunsese sa cantareasca abia 32 kg. Dupa ce am luat-o acasa, m-am rugat lui Dumnezeu sa-i dea sotiei mele putere si sa se faca bine. Atunci Dumnezeu mi-a luminat mintea si mi-a scos in cale tratamentul salvator. Este vorba despre un energizant natural, care se prepara din: 1 kg miere poliflora, 300 g polen, 2 sticlute de tinctura de propolis, 2 sticlute de ulei de catina, 200 g miez de nuca, 200 g coacaze negre uscate. Se amesteca toate intr-un borcan mare, care se tine apoi la frigider. Se ia din borcan cate o lingura dimineata, inainte cu jumatate de ora de masa, timp de o luna, cu o pauza de 3 saptamani, si, la nevoie, se repeta tratamentul. Paralel, a baut si trei pahare de sucuri de cruditati pe zi - morcov, sfecla rosie, telina, mere - in parti egale. I-am mai dat si cate o friptura slaba la gratar. Dupa 8 luni de tratament, s-a refacut complet, iar acum este sanatoasa.
I. SERBAN

Un leac ideal pentru durerile de stomac: PORUMBARUL

Eu am fost un suferind cronic de stomac (gastrita cronica) si am consumat, cred, kilograme de medicamente, in special Calmogastrin, care imi alina pentru scurt timp suferinta. Aveam dureri puternice, atat inainte, cat si dupa masa. La varsta de 32 de ani, nu mai intrevedeam o perspectiva de vindecare. La aceasta stare a mea contribuia, desigur, si natura serviciului pe care il prestam. Tot timpul in deplasare, cu mese neregulate, mancand alimente gatite in cantine si hrana rece. Si eram permanent stresat. Desi nu am fost fumator si nu am abuzat de bauturi alcoolice, aveam aceste dureri.
Intamplarea a facut sa descopar virtutile porumbelor. La sfarsitul lunii august 1962, ma aflam cu familia in concediu de odihna in statiunea Sovata. Acolo, cu prilejul unor plimbari prin imprejurimi, am cules si consumat in doua zile consecutiv cate o mana de boabe coapte de porumbe (le cunosteam din copilarie) si am observat efectul imediat de calmare a durerii de stomac. Simteam cum alina durerea pe masura ce consumam aceste fructe miraculoase.
 Pe loc, am cules o punga de porumbe, pe care le-am fiert sub forma de compot si am consumat cate o cana de ceai seara, la culcare, si dimineata, pe stomacul gol. In cele zece zile cat am stat in statiune, nu am mai avut dureri de stomac, desi mancarurile se preparau dupa obiceiul locului, cu mult rantas, paprica si zahar, greu de suportat si pentru un stomac sanatos. Pentru siguranta, am prelungit cura de compot cu fructe uscate si acasa, aproape 3 luni. Proprietatile curative antiseptice si astringente au condus la cicatrizarea ranilor din stomac si m-am vindecat.
In prezent, am 70 de ani si ma simt sanatos pentru aceasta varsta. Uneori, am mai avut cate o recidiva la stomac, cand am consumat otet, muraturi, ardei iute, mancaruri prajite si aspirina, de aceea, pe cat imi sta in putinta, le evit si in prezent.
Fructele, fiind comestibile, nu au contraindicatii si nici efecte secundare. Pot fi consumate ca atare si sub forma de compot ca orice compot preparat din visine sau cirese. Pacat ca nu sunt comercializate si valorificate pe piata, in farmacii si magazine "Plafar".
Porumbarul (Prunus spinoza) este un arbust spinos, cu flori albe. Fructele, cand se coc, sunt negre-albastrii, cam ca afinele, au un gust dulceag-astringent si contin un sambure mare, ca de visine. Se recolteaza toamna, de la culesul porumbului si pana cad primele brume.
P. IONASCU CONSTANTIN

Sfaturi pentru femeile cu vaginita, rani pe uter si vagin (cervicita), diferite scurgeri, infectii

Bai vaginale facute cu irigatorul, cu ceai de pelin. Doi pumni plini cu pelin se pun intr-un litru si jumatate de apa clocotita. Se mai fierbe inca 10 minute, apoi se acopera. Se strecoara prin tifon triplu (atentie, sa nu fie nici un fir de planta). Se fac bai (sa fie fierbinti cat suporta degetul cel mic). Daca sunt prea fierbinti, lasati sa se mai raceasca putin, dar nu adaugati apa rece nefiarta. Totul sa fie foarte steril (irigatorul sa fie fiert in apa clocotita, tifonul si oala la fel, folosite numai si numai in acest scop. Irigarea este foarte importanta.) Intai va spalati cu ceai si sapun pe exterior, apoi folositi irigatorul. Va stergeti cu hartie igienica, nu cu prosop. Intotdeauna lenjeria intima sa fie fiarta. Femeile care vor sa faca copii sa nu repete tratamentul mai mult de zece bai.
DOINA PINTILIE - Bucuresti

Coxartroza

Sunt veteran de razboi, merg spre 88 ani, sufar de coxartroza bilaterala de circa 10 ani. Nu am voie sa ma operez fiind suferind de inima (insuficienta cardiaca). In urmatoarele randuri, expun pentru cei suferinzi de aceeasi boala, cum am rezistat si ce am folosit pentru ameliorarea durerilor.
* Ceaiuri: coada-calului - se opareste o lingura de planta, se bea o ceasca dimineata, cu 1-2 ore inainte de micul dejun, o alta ceasca seara, inainte de cina cu 30 de minute.
* Ceai de urzica - se opareste o lingurita de planta, se bea o ceasca dupa masa de pranz si una dupa masa de seara. In fiecare ceasca punem o lingurita de bitter suedez (il gasiti fie la farmacie, fie la magazinele naturiste).
* De doua ori pe saptamana comprese cu bitter suedez, durata 4-5 ore. Se umezesc bine cu bitter doua tifoane mari si impaturite, si se aplica pe ambele solduri. Se acopera cu pungi de plastic.
* De doua ori pe saptamana frunze de varza cruda. Se aplica pe locul dureros, invelite cu o carpa plusata. Mai intai curatam nervurile cu un cutit, apoi cu o sticla sau sucitor de taitei, se maseaza frunzele pentru a se zdrobi nervurile. Se aplica seara, la culcare, si se tin legate si ziua intreaga.
* De trei ori pe saptamana, seara, la culcare, punem 2 perne cu pedicuta pe ambele solduri. Planta se gaseste la Plafar sau in piata, la tarani. Din 4 pachetele de planta confectionam doua perne din material plusat. Se pun pe ambele solduri, seara, la culcare, pana dimineata.
Compozitie originala: 100 g boabe ienupar pisate bine, o capatana usturoi pisat, o lingura hrean razuit, o lingura sare dura. Toate se pun intr-un borcanel peste care se toarna otet de mere si o lingura spirt medicinal. Se lasa 3-4 zile la dospit. Ne frictionam dimineata si seara la culcare.
Unguent: Indometacin, Apireven (venin de albine, de la "Apicola"). Ne frictionam dimineata si seara, la culcare.
Supozitoare: Indometacin, de doua ori pe saptamana, cate unul, dimineata.
Aplicati toate indicatiile mentionate mai sus cu incredere si credinta in Dumnezeu si va asigur ca durerile se vor ameliora in mod simtitor.
In final, va recomand ca pe o perioada mai indelungata sa tineti regim lacto-vegetarian si naturist.
Interzise: carnea de porc, mezelurile.
Permise: carnea de pasare, vitel, carnea de vita (fiarta) si peste, prin rotatie; multe fructe, sucuri de zarzavat (morcov, sfecla rosie, telina). Lunar, cel putin sucul de la 6 lamai, indulcit cu miere. Recomand multa miere in locul zaharului, care este otrava ficatului. Va dorim multa sanatate!
BADEA IRIMESCU, veteran de razboi - str. Avram Iancu nr. 15, Lugoj, jud.
Timis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu