Powered By Blogger

candela

href="http://alliekatzgraphics.com/candle1.php">


Candle - Comments and Graphics Glitter

luni, 28 noiembrie 2011

Puterea convingerilor

Convingerile sunt obiceiuri esentiale in viata noastra deoarece ne permit sa ne concentram pe ceea ce vrem, fara sa trebuiasca sa insistam pe aspectele familiare care se repeta in viata noastra. Inconvenientul este ca concluziile pot fi inadecvate cu realitatea noastra de zi cu zi, pot sa ne limiteze, chiar sa ne impiedice sa experimentam lucruri noi. Oricum ar fi, a discuta despre o veche convingere limitanta care ne determina sa repetam aceleasi experiente, cu cineva care are cunoasterea si il intereseaza de binele nostru, e un mod excelent de a incepe procesul pentru a schimba o convingere care nu mai este utila dezvoltarii noastre.

Cum sa facem testul pentru a identifica convingerile:

Convingerile urmatoare sunt scrise la persoana intai pentru a te putea identifica mai bine cu ele. Fii atent la oricare amintire, emotie sau conditionare care ar putea reiesi cand le citesti. Fiecare convingere trebuie citita - repetata de trei ori - cu voce tare. Asculta-ti vocea interioara care spune: " da, aceasta e ceea ce cred" sau " in nici un caz nu gandesc asa" sau "mi-ar placea sa cred cu mai multa convingere asta" sau orice iti vine in minte..

Convingeri legate de constiinta prosperitatii:
 1. Cred ca exista destui bani, mancare, iubire, resurse, munca, bunuri materiale pentru fiecare om din lume.
 2. Tot ceea ce am nevoie este disponibil la Sursa Universala.
 3. Ma accept pe mine insumi/insami ca pe o persoana care comite greseli dar inca demna de a fi iubita.
 4. Imi amintesc intotdeauna sa multumesc pentru lucrurile bune din viata mea.
 5. Sunt deschis/a noilor experiente si imi place sa invat lucruri noi.

Convingeri care sustin un stil de viata sanatos:
 1. Pot controla emotiile mele, gandurile mele si energia mea.
 2. Alimentatia mea este echilibrata.
 3. Am grija de corpul meu, fac exercitiu fizic regulat.
 4. Cer ajutor cand am nevoie, niciodata nu sunt singur/a.
 5. Pot sa zic NU, fara sa ma simt vinovat/a.

Convingeri care influenteaza serviciul:
 1. Sunt stimulat/a, provocat/a de situatiile noi.
 2. Sunt capabil/a sa-mi gestionez bine timpul.
 3. Imi fixez cu usurinta obiectivele si lucrez constant pana la realizarea lor.
 4.  Nu aman lucrurile care trebuie sa le fac.
 5. Ma simt complet realizat/a in cariera mea.

Convingeri care guverneaza relatiile interpersonale:
 1. Comunicarea mea e foarte eficienta si toate relatiile mele prospera.
 2. Imi place sa frecventez locuri unde pot intalni si face noi prietenii cu persoane noi.
 3. Sunt prietenos/a, extrovertit/a si increzator/e.
 4. Imi exprim parerera, chiar daca altii din grup nu sunt de acord.
 5. Pot sa zic nu, fara sa ma simt vinovat/a.

Cinci convingeri comune cu privire la bogatie si succes:
 1. Gandesc ca persoanele bogate sunt egoiste, arogante si nu sunt evoluate spiritual.
 2. Pentru a avea succes in afaceri e nevoie sa muncesti din greu.
 3. In afaceri concurenta te mananca de viu.
 4. Voi pierde afcetiunea familiei si prietenilor daca am succes sau devin bogat/a.
 5. Pentru a fi bogat/a e nevoie sa sacrifici multe lucruri.

Convingeri care sustin o atitudine pozitiva.
 1.Sunt deschis noile experiente care ar proveni din abandonarea vechilor paradigme ( scheme de gandire).
 2. Stiu ce vreau si cum o sa ma simt cand il ceea ce vreau va fi in viata mea.
 3. Obiectivele mele sunt aliniate cu valorile mele si cu scopul meu
 4. Imbratisez bucuros/a schimbarile determinate de indeplinirea obiectivelor.
 5. Pentru a avea mai multi bani si bunuri materiale trebuie sa am mai multa autostima si sa accept mai multa abundenta in fiecare zona din viata mea.
Frica este cel mai mare dusman al evolutiei spirituale. Ea masoara distanta care ne separa de divinitate. Invata sa intampini toate evenimentele vietii cu o atitudine pozitiva, fara sa le “judeci”, fiind constient ca tot ceea ce ti se intampla este ceea ce singur ai creat sau ai atras in viata ta in scopul de a evolua!
Fiecare situatie noua este un prilej de a invata, de a-ti largi campul de perceptie al constiintei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu